14 Ocak 2009 Çarşamba

Benliğimle cebeleşiyorum..

Bütün rafları aşağı indirip, yeniden düzenledim, ama istediğim gibi olmadı ...yeni baştan başladım, ama koyduğum eşyalar bir, bir düştü kırıldı ,içim parça, parça gözlerim derin bir uzaklıkta kaybolurcasına içine çekti hislerimi, gel diyordu ama olmuyordu ne gelebilecek takadım vardı, ne de gelmesini bekleyecek sabrım ,dayanmak o kadar zor ki bazen karşındaki bunu göremeyecek kadar körmüş yada ortada kafaları karıştıracak başka anlamlara anlam katmanın hissizliği mi vardı ,buna ben hiç bir zaman yanıt verecek kadar düşünmedim, düşünmekte istemem ,ya koyarsın suyu yada boş kalır kendi anlamsızlığını yok etmeye başlarcasına en derinlerinde kaybolmayı kendine yeğler..

Sebepsiz kaçışlar, baş döndürücü olmaya başlar, hissetmek bile istemezsin olacağını bile, bile istemezsin , aynı yerde olduğunu bilmek bile ondan uzak olmayı seçer, her defasında yeni baştan çözümlerin ,çözümsüzlüğünü bekleyene kadardır, bir gün vazgeçeceksindir ,ona göre başından beri o öyle düşünür ama oda bırakmak istemez yada ister, büyük bir deliktir, acı ve aşk koca bir yaşamda , kaybolmaktır ,ayak izlerini görmemecesine, parmak uçlarını bile artık sana hissedemeyecek kadar derindir, oysa aşk..

Oysa oda bilir.. yanyana olduğumuzda kulaklarımızın en büyük derecedeki gürültüyü duyamayacak kadar sağırdır kulaklarımız ,ve birbirimizin ateşi bizi yakacak kadar tutsaktır, ne gidebilirisin ,nede kalabilirsin, çıkmaz bir yolsa sapmış şaşkın bir insan gibi kendi kasırganı bile yetersiz geleceğini görmek gibi gözlerinin yaşlarının acının bile geçirmez bir çeliği bile yakacak kadar sessiz girer ,çıkmamacasına seni sevmek huzur sen ise ruhumsun ne senle nede sensiz..

6 Comments:

  1. Adsız said...
    Sevindim tekrar yazmana, arada o kadar boşluk bırakma.
    şiirler said...
    durum yazılarında zor bir kısım var okuyucu için, anlatılanın içine giremiyoruz, betimleme ve metaforlarla gözümüzde canlanmasını sağlacak şeyler eklese daha anlamını bulurmuş gibime geldi..
    Zenciörgüsu said...
    Mime kooşşş:)
    Mustafa Şenalp said...
    Güzel site. :)
    katre_wınscare said...
    merdümgiriz'e katılıyorum..evet cok hoş bır sekılde trıfını verıyorsun ıcınde bulunduklarının fakat gelgörki tam olarak kavramak ımkansız..hem nedır bu karamsarlık..ama güzel..cok guzel yazılanlar bu ayrı..
    Morkedi said...
    yaşadıgım şeylerden dolaylı olarak yazıyorumm karamsarlık değil aslında sadece başka yüzünü göstermek...

Post a Comment