10 Mayıs 2009 Pazar

Çırpınışlarımdaki kadın

İçine alır seni kapar ağzını varsın olmasın yok olsun, heryerden bir zerre çırpınış gibi inersin, damlayan sular benden bir ses olur gibi inlermiş meğer..


Ses olurmu dşüncelerim diye düşünür gezinirsin , içini kaplayan yokluklardan kendine istekler yapıp yapıp ters köşe yatarmış, gözün önünden geçermiş farkında olmaksızın içine hapsedecek kadar kanarmış ,açılırmış açıldıkça yıpranırmış acımazmış bütün esirgenen şeyler hiç var olamamış hayalmiş kafanda kurulan kurgulara kıyafet giydirmek gibi boyanırmış bütün cümleleler ,anlamsız gelirmiş bütün istekler yapılan şeyler zahmetsizce silinir gidermiş ,aynı içinin dolması taşması gibi ,yüzündeki mimiklerin eseriymiş her gün bir çizik gibi belirirmiş.

Zamanları harcamak istedim oysa gel git zamn bütün herşeyi baştan sona batirip çıkarmak , yada geçtiğim yollardan bir daha geçmeyip bütün herşeyi fazlaca üstümden atıp çıplak kalmak istedim ,bir an hiç perde ardından bakmamacasına silt bir geçiş gibi ,yeniden başa sarım ikinci bölümüne geçmek farklı bir bakış açısından sürüp dile gelen suskunluğun susmamış halindeki maske ardındaki kahkalardan, kendime sadece boyalı kelimeler cümleler yaparak hiç biyere varamamak gibi tükenip gitmek , her gün biraz daha belkide tam tersi...




2 Comments:

  1. ...RiGoR MoRtiS... said...
    senin her yazını ayrı bi beğeniyorum ben ya.. çok iyi yazıyosun bence,yaşatıyosun kelimeleri!

    buarada mimledim seni ;)
    Morkedi said...
    Tşk ederim:) Mim içinde ayrıca..

Post a Comment