10 Mayıs 2009 Pazar

Hayat ne kadar çarpılır..


O kadar gelmek gitmek istedim..

Bırakmak istedim geçmişi şimdikileri sevdiklerimi ,sevmediklerimi hiç hayatımda var olmadıklarını zanederek yaşamak istedim hayatımın devamını,o kadar büyük bir basınç uyguladıki geçmişim bana geri geri başa dönüşten çocukluğuma döneşmek iştedi bedenim, tıpki bendeki sıcak soguk gibi eşelemeye çalıştı yeniden bazen var veya yok olduğumdan şüpelenir gibi olurcasına kayboldum, sanki o kadar tatminsiz soyut bir bedenin içindeydimki ne kendimi ne insanları görebilecek kadar biliçliydim yada deyildim..

Bi an olsun bırakmak istedim sonu olmayan cümlelerle başlamak istedim sana doğru yada düşünceler karıştı ,beynimde çatışma içinde eşelemek bile istemedim aynı senaryodan çok farklıydı. fügüranlarda aynı deyildi zaten yabancı bir ben gördüm sende hoşuma da gitmedi diyemem kaybolmak istercesine tutsak olmak belkide yada tatmadığım bir yaşanmışlığın ardından gelen sebepsiz soru işaretleri oysa daha farklı deyilmidr yada bilindik bu sahne tozunu ben fazlaca yuttum sanırm..

0 Comments:

Post a Comment