31 Mayıs 2009 Pazar

Herşeye rağmen



İçimi ,dışımı dökmem lazım.Tutamıyorum, bütün her şeyi dışarı vurmak için , fazlasıyla istekli olduğumu gördüm bugün,nasıl başlanır; onu da bilmiyorum.sinirli ve oldukça asabiyim bugün ne olacaksa olsun,ne patlayacaksa patlasın ,umrum da değil gibi gözükse de umrum da fazlasıyla ,karşılıklı sandığım oyun tümcesi benden habersiz ışıklarını yakmış bile ama nedense benim yandığını sandığım ışıklar, bana ters tarafını göstermiş de, benim haberim yokmuş.

Hiç,bu kadar yalnız ve yarım hissetmedim kendimi, elimde avucumda; kalanların değerini hesap etme gereği bile var mı diye düşünmedim ben,anlık yaşamaktan daha farklı bir süzgeçti. Benimkisi ,hislerimi yalnız bırakamazdım...isteklerimi yarım bir şekilde de bırakamazdım..Anlık sinirlerim baş gösterirken bende haddi hesabı nereye gider ,dokunur mu diye de alt üst etmedim.. duyguları oluruna bırakmıştım.. bilseydim bu kadar ani ve gereksiz bir şekilde kötü sonuç doğuracağını mantıksız davranarak elimi kolumu bağlayan ipliği,keser atardım.Azda olsa mantık vardı.Ama insan hislerin den bu kadar emin tavırlarla ilerlediğinde düşünmek yerine bütün bedenini,beynini bırakıyor akışına sadece ve sadece yaşamak için yaşıyor.. bütün anlamlı veya anlamsız duygularını bir yerde buluşturmaya çabalıyor.sanırım,bende öyle yaptım..pişmanlık duymadım duymuyorum.. halende belki böle olması gerek belki de daha farklı olabilirdi de gene konduramıyorum noktayı,sıfatlarıma ve ara veriyorum.. yeniden başladığım sigaramın dumanında kendimi..Her şeye rağmen seni seviyorum...

2 Comments:

  1. ...RiGoR MoRtiS... said...
    wow! kendimi buldum okurken...
    nox said...
    dışını içine dökersen
    kim kaybolur;
    içindeki mi
    dışından içine akıttıkların mı?

    içini dışına döktüğünde
    bu şimşeğin çakması
    fırtınanın doğması
    ateşin korlanması
    çığlığın müziğe karışması
    ve sadece duygulardan ibaret bir durum mu olacak...içini abartı dünyasında kussan yerküre bokküre mi, aşk küre mi, çiçek küre mi olurdu; için gözlerindedir, için tenine deyen suyun soğukluğundadır, için gözyaşlarının ısısında, için kahkahaların tonunda, için tanrı ile konuşmalarında, için kahretmesinki gök engin gün güzel hayat beyaz deyişlerde..gelgitlerde, hayat yorum,yoran hayat yorumlayan sen; evet kaybettin.evet bokasardı..evet pişman değilsin..evet herneyse; olması gereken olurmuş, olan olması gerekenmiş, her eylem bir sonuç, her sonuç bir eylem ve hiçbir ile her arasında değişkenlikler gösterirmiş; değişkenliğin derecesi hayata biçtiğin kıayfetle ilgili; çıplaksa dünya daha hayvani ve vahsi, kıyafetler katkatsa o kadar medeni...mutlu mu olmak istiyorsun; anında seni mutlu kılıyorum o halde..üzülmen veya sıkıntıya sarmalanman için ben değil sen çaba göster; basit ve karmaşık dünyanın saf ve karmaşık insanı mutlu kal, neden mi, nedensiz; su gibi mutlu kal

Post a Comment