14 Haziran 2009 Pazar

Hayatın anlamsızlığına içiyorum,bütün yıpranışlara,eskimiş ikinci el kitaplara,o kitapların anılarına canlandıran insanlara..benim raflarımda çoktan tozlandı..yenilenmiş eşyalar arasında aldım nefesimi ,ne vardı ki çoğul kalan şeyler ansızın yitik bir şekilde elimin tersiyle yıkıp gidecekler..'Tıpkı sen gibi..

Eskimiş insanlar,eskimiş yıkık dökük ahşap evler,samat'ya sokağımın insanları üzerlerine sinmiş balık kokusu ,daracık uçsuz bucaksız sokaklar,çığlık çığlığa bağıran koşan çocuk sesleri.. 70'ler de 80' ler de çalan nostaljik plaklar arasındaki, rengini eskitmiş tozlanmalar ve seni bunların içinde bulmam bana başka bir insanı anlatıyor bugün,hiçbir yeniliğin ardında olmayışlarını bu olmayışlara farklı kokular yerine eskiyle yeni karışımı olmayışının esrarengiz hali kayıyor bana doğru,gitti gider..diyorum ansızın birden yeniden bir patlama gereksinimi duyar gibi yanılgıya düşüyorum.Başımı iki yana çevirip başka oluşlarını görmeye çabalarken,arka arkaya gelen, farklı senler sıralanıyor suratımın her bir bölümünde,çenemdeki çukurun ne kadar yıkasam da dokunuşlarının silinmesi yerine eskimiş bir dokunuş olarak canlanacak gözlerimde,her öpüşün yanaklarımdaki gülüşlerindeki sen gibi çoğullukları üst üste getirecek ve yeniden yaşar gibi gözlerim başka şekilde hüzünlenecek,üzüntü maiyetinde değil ama. Sonra ansızın elvıs'ın şarkısı çınlayacak kulaklarımda,(It's Now Or Never-bu nakarat sana..Kiss me my darling be mine tonight,Tomorrow will be too late,It's now or never my love won't wait.) hiç olmadık bir yerde,belki o an senin olduğun yerde de Sam Brown(Stop) çalacak; o zaman hissederek senin olduğun tarafa bakarak beraber dinliyormuş gibi bir biri ardına gelen hızlanan ritimlerle öpüşlerin de hızlanacak..O an içimdeki çığlıklarım bir biri, ardına sıralanacak,kimse yokmuş gibi davranıp ansızın o yolu takip etmeye devam edicem...Her yok oluş bir var oluşlar perdesinin arkasına saklanan hayat değilmidir;zaten.

Bu sana sevgilim;

Yıllar sonra Beni ararsan. Kalbimde hala Ve daima Yerin olduğunu Bil. Yıllar sonra Beni bir gün Ararsan. Bambaşka yollarda Yürüyorsak, Sana her şeyi Söyleyemesem de Kalbimde hala Ve daima Yerin olduğunu Bil.

0 Comments:

Post a Comment