22 Haziran 2009 Pazartesi

İlk gün ve sonradan gelen, diğer ki günlerin karışık bir şekilde, arapsaçına dönüşmesinin, bir döngünün ortasından çat diye ayrılmasını beklerken ,gittikçe bir bağ oluşurcasına lastik gibi uzaması..
Yüzüne baktım ve baktım, gözlerinin derinlerine nasıl indiğini fark etmeden, o an başladı her şey..yüzündeki her mimiğine,çizgilerine iniş hatlarına göre zamanlara böldüm ve tek tek isim verdim, anlam kazandırdım kendimce...bir tarafında hüzün,diğer tarafında ise seni bulmak için yolculuğa çıktım..labirentlerden, seni zorlu bir şekilde bulmaya, çalışarak geldim... sana doğru kanatlarımı kullanmayı bilmeden, çarpa çarpa hareketlenmeyi beceremeyen hislerle durdum gözlerinin ardında..zamansız zamanlarda bulmaya çalıştım kendimi; her dönüşümde sana doğru yıkımlarımdan çok bir çocuğun haykırışlarını görürcesine gidip geldim aynı yoldan, başa sararak..sadece sendeki yol farklı bir şekilde, çığlıklarını suratıma yapıştırdı teker teker.. bu oluşlara bir çok anlam kazandırmak istedim..yanılacağımı bile bile, tuzakların bir bir içine düşerek, çıkıp yine sende buldum kendimi..belki sorguladım her seferinde,belki kaçtım;bazen de umutsuzluk indi göz perdelerime doğru, işte o an yeniden ve daha hızlı bir şekilde, suratıma çarptı yanılgı sandığım bütün hislerim; gerçekten var olduğunu, kendimi kandırmadığımı ve gittikçe kalbimin ritimleri, git gide daha fazla heyecanla çarpmaya başladığını fark ettim..



Şimdi de ardında olmadık yıkımlar bırakıp,arkana bakmadan gideceksin. İçimdeki ses ne kadar büyüyecek ve bende nasıl bir şekil alacak bilmiyorum.. düşünmek istemiyorum; açıkçası seni bir daha görecekmişim gibi bırakıcam ellerini,yüzüne dokunurken bir daha hissedecekmişim gibi yarım bir şekilde ayrılıcam senden.. evet yarım kalıcaz...sessizliğe bölünecek her bir parçamız.. O,an derin bir boşluğa düşerek gözlerimiz derin bir uzaklıkta, yer yaparcasına kaybolacak.. Ne sen ne de ben hiç olmamacasına kaybolacak ...her yerde sen ve doldurulması gereken tümcelerden ibaret boşluklarımız kalacak..SEN BENDE, ANİ ÇIKIŞINI YAPBOZLAR HALİNDE , PARÇALARIMI ELEDİN ..BENSE DAHA YENİ ANLAMLAR ,SIFATLAR KONDURAMADAN SENSİZLİKTE SENİ ARAMAYA BAŞLADIM BİLE..



('Sensizliğin tam ortasında, bu gidiş çok zamansız'!..)

1 Comment:

  1. Esprit said...
    bu yazında kendi hikayemle ilgili o kadar çok ortak noktayı yakaldım ki, tüylerim diken diken oldu resmen... bir varmış bir yokmuş diye başlar en güzel masallar.. ne yazıkki bizim yaşamdan yansımalarımız/hikayelerimiz her zmn mutlu sonla bitmez... bu yarım kalan düşünceler sinir bozucu ve malesef derin izler bırakıyor

Post a Comment