5 Temmuz 2009 Pazar

Bıraktım gitmek istiyorsan(Git)

Bu sonsuzlukta, kalbim duracak gibi hissediyorum; hissettiklerini bir an için bile olsa; göz ardı edemiyorum. Her saniyeni izler bir yola büründüm. Çok akışkan bir şekilde, bana cevaplarını hiç beklemeden ardı ardına veriyor..

O zaman, neden böyle bir şeye dönüştük,neydi bütün olanlar bir anlam veremedim, veremeyecek kadar duyarsızlaştım! Öfkemin esiri oldum..düşüncesizliklerde kayboldum.Bu sınırı bu kadar geniş tutmak iyi değil çünkü boğulmak üzereyim..AŞK galiba seninle birlikte, sessizlikte boğulup yeniden dünyaya gelmek gibi; seninle gidip gelmek gibi.. büyük bir çığlık ardında, saklanan küçük bir insan topluluğunda ellerini okşamak duygularına dokunmak gibi...Dün boş bir sahilde denize bakarak seni düşündüm ne düşündüğümü bile bilmeyerek gene sendeki bütün çelişkileri yok etmeye çalıştım, bendeki bu küçük kadının şeffaflığını kendimden geriye alıp avucumun içine alıp kıyıya doğru vurarak arkamı dönüp gitmek istedim..

1 Comment:

  1. nox said...
    hoşgeldin ve bitti rüya
    aşk'sız aşk dışı aşkın ötesi kalıp
    veya
    duyguların sadece duygudan başka bir şey olmadığını düşünerek biraz dışından bakamaz mısın?

    yorucu çünkü...bir sorum olcak, resimlerde kız kıza,kadın kadına vs aşk'lar var.hemcins mi karşı cins mi aşk tanımının içine giren?kafam karışıyor,aşık oldguun kadınsa farklı erkekse farklı...
    tabii her duruma saygı var.
    hoş kal

Post a Comment