2 Temmuz 2009 Perşembe

düş içinde yanılsama

Sen seç adını, ben koyarım.Kollarının düğümlerini bir bir açmaya yeltendim.Çok pis bir şekilde ters teptin; yutkunamadım, doğrulamadım acımasızca çiğnedin.. Hazımsızlık midemi çökertti; sanki bir an durmaksızın aynı kelimeleri tekrar tekrar yeniledin.Bir an farklı sandım öpüşlerindeki tadı..

Dokunuşlarındaki bana verdiğin zevki, neden yeltendi ellerin bedenime acımasızca bir tutkuyla;ikisini bir arada yaşayacak kadar, isteyerek mi geliyordun yoksa yanlış adımlarmı baş gösteriyordu,bilincim umarsız bir şekilde esirin olmuştu.Siyah saten örtünün, içinde boğulan vücudum çok hızlı bir şekilde kalkışını gösterdi. Soğuk bir şekilde hassasiyetini göstererek nefes aldı bedenim, ruhum ise içinde hissediyordu kendini;bu kısmını ben düşledim,ben kurguladım beklemek zor olsada her anı yaşıyor gibi geçiyor; yeniden filmi takar gibi hapsediyor bütün önemsiz ünlemleri..Kafamın içinde hiç olmadık bir yerde, içinde yarattım seni galiba o yüzden izin vermiyorum gitmene.. Hiç olmadık bir zaman diliminde olsa da ,yeniden başa değil sona doğru gitmesini biliyorum.Ama anımsıyorum, yanındayım diye bu gereksiz huysuzlukların, tavırların sergileğnn bir sen değil yeniden, sen olma çabasının içinde kuşku uyandıran bir kadın..


0 Comments:

Post a Comment